Święto marketingu

dodano: 
24.03.2005
komentarzy: 
0

Dzisiaj kończą się Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005, która rozpoczęły się 22 marca. Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 rozpoczęły się 22 marca i potrwają do 24 marca. W pierwszym dniu impreza, w której bierze udział ponad 200 firm, zgromadziła około 3 tys. odwiedzających. Tego samego dnia w godzinach wieczornych odbyła się gala, podczas której wręczono nagrody przyznawane przez tygodnik Warsaw Business Journal, miesięcznik Businessman Magazine oraz organizatora RemaDays i prowadzącego partnerski program „Solidni w Biznesie” - GJC Inter Media. Warsaw Business Journal przyznał nagrody Warsaw Business Journal Book of Lists Awards. Zwycięzcą w kategorii PR została Sigma International. W pozostałych kategoriach wygrały firmy McCann Erickson Polska i MillwardBrown SMG/KRC. „Medalami za odwagę”, przyznawanymi przez Businessman Magazine, uhonorowani zostali: Polska Telefonia Cyfrowa, Kompania Piwowarska, agencja PZL oraz dwukrotnie agencja G7. Rozdany został również „Laur dla Przyjaznego Dostawcy”, przyznawany przez GJC Inter Media. Część konkursową ubarwiły występy artystów: Jose Toresa oraz Jerzego Kryszaka.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin