.

 

Szapiro: było Hill&Knowlton, jest 24/7Reputation

dodano: 
29.08.2013
komentarzy: 
0

24/7Reputation - to kolejna spółka powołana do życia przez właścicieli 24/7PR i 24/7Digital. Oferuje usługi z zakresu zarządzania reputacją oraz komunikacji z interesariuszami. Za kierowanie spółką odpowiedzialny będzie Michał Szapiro, który objął stanowisko partnera zarządzającego.

24/7Reputation dostarcza rozwiązania komunikacyjne – od analizy otoczenia spółki poprzez budowanie strategii angażowania interesariuszy do jej realizacji oraz pomiaru przeprowadzonych działań. Za rozwój spółki odpowiada Michał Szapiro, który do zespołu 24/7 dołączył w maju 2013.

„Zarządzanie reputacją to integracja zadań z wielu obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa: zarządzania strategicznego, marketingu, finansów, Human Resources czy sprzedaży. Wykorzystując potencjał, jaki jest w otoczeniu spółki, patrzymy na całokształt funkcjonowania organizacji z poziomu zarządu, dążąc do silniejszego powiązania komunikacji z osiąganiem celów biznesowych firmy. Takie podejście pozwala na kapitalizowanie niewykorzystanego potencjału spółki oraz ograniczenie ryzyka operacyjnego, co przekłada się na wymierne zyski” –  mówi Michał Szapiro, partner zarządzający 24/7Reputation. Dorota Zmarzlak, dyrektor zarządzająca 24/7PR, dodaje: „Na całym świecie reputacja organizacji odgrywa coraz większą rolę w osiąganiu zamierzonych celów. Komunikacja z konsumentem/klientem za pośrednictwem wszelkich dostępnych kanałów, dalej pozostanie podstawą budowania sprzedaży i wizerunku marki czy produktu, natomiast spojrzenie na wpływ reputacji na całość organizacji i jej funkcjonowania, to w Polsce stosunkowo nowe podejście. Cieszy mnie, że razem z Michałem, stworzyliśmy firmę, która będzie w stanie realizować tego typu zadania i obok 24/7PR i 24/7digital, uzupełni naszą ofertę komunikacyjną” – mówi.

Michał Szapiro wcześniej związany był z agencjami Hill+Knowlton Strategies, Glaubicz Garwolińska Consultants oraz Raczkiewicz Chenczke Consultants. Posiada tytuł MBA Executive Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu w Minnesocie – Carlson School of Management. (es)

Czytaj też: Michał Szapiro: reputacja, czyli sposób, w jaki marka realizuje składane obietnice

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin