Szefowa PR&CSR AmRestu odchodzi z firmy, ale nadal będzie pracować dla Burger Kinga

dodano: 
13.09.2010
komentarzy: 
0

13 września Anna Robotycka została partnerem zarządzającym w agencji interaktywnej  faceADDICTED oraz objęła stanowisko szefa komunikacji holdingu brandADDICTED.

Wcześniej pracowała jako szef działu PR&CSR wszystkich marek AmRestu w 7 krajach (KFC, Burger King, Pizza Hut, Starbucks, Applebees, freshpoint, Rodeo Drive). Jej zadaniem w ramach agencji faceADDICTED będzie kierowanie zespołem agencji oraz nadzór nad tworzeniem strategii PR oraz e-PR dla kluczowych klientów. Wśród nich jest marka Burger King.

Anna Robotycka ma ponad 8 letnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marek oraz ich wprowadzania na rynkach europejskich. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w dla firm polskich (ZPR – Radio Eska), jak i dla zagranicznych koncernów międzynarodowych (SigmaKalon, Personal Finance). Jest absolwentką Cambridge Marketing College oraz Ashridge Business School. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin