Szefowie w mediach

dodano: 
21.03.2005
komentarzy: 
0

Piotr Nurowski, prezes Elektrimu, był w lutym 2005 roku najczęściej opisywanym w mediach szefem spośród 50 prezesów największych firm w Polsce. Z raportu „Bossowie polskiej gospodarki w mediach” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów wynika jednak, że Nurowski był zwykle wymieniany w publikacjach nie jako biznesmen, ale działacz sportowy i prezes PKOl. Łącznie o Nurowskim ukazało się 118 publikacji, w tym: 90 neutralnych i 28 pozytywnych. Dotychczasowy lider rankingu, Igor Chalupec z PKN Orlen, zajął drugie miejsce, a Jan Waga z Kulczyk Holding – trzecie. Chalupca wzmiankowano zwykle w kontekście planów PKN Orlen na najbliższe lata, a Wagę – w związku z jego zeznaniami przed komisją śledczą ds. PKN Orlen. Instytut Monitorowania Mediów zbadał w lutym 2005 roku 515 materiałów z prasy, radia i telewizji. Zawierały one wypowiedzi szefów firm lub inne przekazy o nich. W rankingu bossów opartym na wskaźniku oceny oraz w zestawieniu przygotowanym według wskaźnika oceny i ekwiwalentu reklamowego pierwsze miejsce zajął również Piotr Nurowski z Elektrimu. Najwięcej negatywnych przekazów medialnych ukazało się o Wiktorze Błądku, prezesie KGHM oraz Pedro Silvie, prezesie Jeronimo Martins. Najwięcej informacji o dyrektorach i prezesach firm analizowanych w raporcie opublikował dziennik Puls Biznesu – 58 publikacji.Pełny raport „Bossowie polskiej gospodarki w mediach” znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/raporty

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin