Szkolenie – korzyść czy zbędny wydatek?

dodano: 
28.03.2011
komentarzy: 
0
Wielu pracodawców zapewne ma wątpliwości związane ze szkoleniem pracowników. Czy warto inwestować w pracownika? Czy to się opłaci? Czy koszty nie przekroczą korzyści? Na kolejne  pytania PRoto.pl związane z sensem szkoleń w branży PR odpowiedział Sebastian Hejnowski z Ciszewski PR.

 

Czy warto szkolić pracowników?

Na to pytanie odpowiedź wydaje się oczywista, ale nie dla wszystkich pracodawców. My polecamy przeprowadzić w firmie badanie stwierdzające, co motywuje pracowników do pracy i jakie elementy najbardziej wpływają na ich zadowolenie oraz wydajność. W Ciszewski PR z ankiet oceniających firmę przez jej pracowników wynika, że szkolenia są tak samo motywujące jak podwyżka, a bywa nawet, że są ważniejsze. Stąd wniosek, że pracownicy agencji bardzo wysoko stawiają rozwój zawodowy i pogłębianie wiedzy. Pracownicy potrafią docenić dobre szkolenia, choć nie wszyscy.

Jakie korzyści ze szkoleń odnosi pracownik a jakie pracodawca?

Pracownik przede wszystkim uczy się warsztatu i często umiejętności miękkich, których zdobycie bez udziału w szkoleniach, zajmuje znacznie więcej czasu. Pracodawca zyskuje bardziej zmotywowanego pracownika. Dodatkowo może liczyć na rozwój umiejętności swojego zespołu oraz na większe zaangażowanie pracowników w rozwiązywanie konkretnych, poruszanych podczas szkolenia problemów.

 

Proto.pl i Ciszewski PR zapraszają na szkolenie „Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm”. Najbliższy czwartek – 31 marca! Zapisy możliwe tylko do jutra!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin