Sztuka dostrzegania – Cannes Lions w Poznaniu

dodano: 
03.10.2012
komentarzy: 
0

Niemieccy śmieciarze w roli artystów, którzy z perspektywy kontenera na śmieci dokumentują miasto. Islandia, która zaprasza turystów po sezonie w miejsca niedostępne dla zagranicznych gości, żeby promować się w nietypowy sposób. To tylko wybrani bohaterowie spotkania „Cannes Lions – Creative PR Meeting”, które odbędzie się 11 października w Poznaniu. W programie najbardziej kreatywne kampanie reklamowe i PR-owe świata.

„Tegoroczne spotkanie Cannes Lions - Creative PR Meeting ma przede wszystkim pokazać, jak kreatywnie komunikować się z ludźmi” – mówi Przemysław Wojak, partner zarządzający agencji Q&AConsulting, juror konkursu Cannes oraz przewodniczący kategorii Active (PR i Young PR) w Polskim Konkursie Reklamy KTR. „Tematyka prac, które zaprezentujemy jest bardzo różna. Wśród nagrodzonych tegorocznym Złotym, Srebrnym i Brązowym Lwem znalazły się m.in. kampania wspierająca turystykę w Islandii, projekt Steal Banksy – promocja australijskiej sieci Art Series Hotels, kampania wspierająca wejście na nowy rynek telewizji TNT czy kampania społeczna na rzecz hamburskich śmieciarzy. Pokażemy je wszystkie. Mam nadzieję, że dzięki temu uda nam się zainspirować branżę i pokazać możliwości jakie daje PR – zarówno w obszarze komercyjnym, jak i szeroko rozumianych kwestii społecznych” – dodaje.

Do udziału w dyskusji i do podzielenia się swoją wiedzą i refleksjami na temat współpracy między mediami a obszarem PR i reklamy zaproszeni zostali najlepsi eksperci i praktycy z branży. W rozmowie weźmie udział m.in. Andrzej Skworz (Redaktor Naczelny Press), Natalia Hatalska (blogerka, ekspert ds. niestandardowych form komunikacji), Małgorzata Rybak-Dowżyk (Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w Polskiej Telefonii Cyfrowej), Łukasz Goździor (Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań), Krzysztof Szydłowski (Prezes Zarządu Grupy WTK) oraz Anna Zimecka (Szef Projektów SAR).

„Cannes Lions – Creative PR Meeting” odbędzie się 11 października o godz. 17.30 w Poznaniu, na terenie Concordia Design, sala Lumina. Jest to już druga edycja spotkania. Wstęp na wydarzenie jest wolny.

Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&AConsulting oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce. PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin