T-Mobile Polska tworzy Departament Public Affairs. Na czele Piotr Kędzierski

dodano: 
21.07.2016
komentarzy: 
1

Piotr Kędzierski dołączył do T-Mobile Polska, gdzie pokieruje nowo utworzonym Departamentem Public Affairs w pionie prezesa zarządu.

Głównym zadaniem nowej jednostki będzie koordynowanie działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za rynek komunikacji elektronicznej. Jak podkreślił Adam Sawicki, prezes zarządu T-Mobile Polska, obecnie usługi cyfrowe napędzają rozwój gospodarczy świata, więc współpraca biznesu z administracją rządową staje się jeszcze bardziej istotna. „Dzięki wzajemnemu zrozumieniu potrzeb oraz dialogowi, możliwe jest wykorzystanie potencjału polskich firm w celu przyśpieszenia rozwoju gospodarczego i społecznego kraju” – zaznaczył Sawicki.

Piotr Kędzierski ma ponad 18 lat doświadczenia w tworzeniu strategii, przygotowaniu komunikacji oraz budowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem w Polsce i w Europie. Przez ponad dziesięć lat pracował w koncernie energetycznym Vattenfall w Polsce i za granicą. Był tam dyrektorem komunikacji strategicznej oraz zastępcą dyrektora ds. ICM (Incident and Crisis Management). Z komunikacją korporacyjną związany jest od 1998 roku jako dyrektor Departamentu Promocji i Informacji PKO Banku Polskiego. Kędzierski jest absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin