Tailor&Baker i Partner of Promotion z kampanią antyprzemytową

dodano: 
28.03.2011
komentarzy: 
0

Tailor&Baker i Partner of Promotion zostały wybrane do przygotowania kampanii antyprzemytniczej Służby Celnej RP. Przetarg rozpisała Izba Celna w Olsztynie.

Agencje mają za zadanie opracowanie koncepcji kampanii w tym m.in. strategii komunikacji i dotarcia do grup docelowych, ich identyfikacji i segmentacji, rekomendacji kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych oraz aktywności PR. Dodatkowo mają także opracować hasła kampanii, identyfikację graficzną oraz adaptację do poszczególnych nośników. Częścią projektu będzie wskazanie sojuszników i partnerów kampanii oraz sposobów dotarcia do tych grup. Partner of Promotion wraz z Tailor&Baker tworzy również platformę reklamowo-marketingową.

Pierwszy etap kampanii antyprzemytniczej mającej na celu utrwalenie w świadomości społecznej wiedzy o negatywnych skutkach przemytu został zaplanowany na lato 2011 roku. Działania będą skoncentrowane głównie we wschodnich województwach Polski. Umowa ma charakter projektowy. Po stronie Partner of Promotion projektem kieruje Anna Hahn-Leśniewska, client service director. Po stronie Tailor&Baker - Aleksandra Trochimiuk, partner zarządzający. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin