TBWA dołączyła do rodziny Krewniaków

dodano: 
24.03.2005
komentarzy: 
0

Jak podaje Media i Marketing, agencja TBWA wesprze kampanię propagującą Honorowe Krwiodawstwo na zlecenie Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi (EFHDK). Agencja przygotowała już nowe logo Fundacji, które ma budować rodzinne i przyjacielskie skojarzenia z Krewniakami. W planach jest również realizacja kolejnych działań, m.in. Honorowy Kierowca-Motokrewniak, promujący postawę odpowiedzialnego kierowcy, Honorowy Lekarz-Krewniak, polegający na informowaniu o potrzebie oddawania krwi – pisze Media i Marketing. Celem działań Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi jest pozyskanie funduszy na zakup nowoczesnych autobusów do poboru krwi dla Polskiego Krwiodawstwa.

Źródło:

Media i Marketing, Gorąca Krew i Krewniacy, 23.03.05, s. 12
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin