Teatr Polski w Bydgoszczy ogłasza konkurs na logo

dodano: 
06.09.2017
komentarzy: 
0

Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy ogłosił jednoetapowy konkurs na projekt logo i systemu identyfikacji wizualnej. Zgłoszenia można przesyłać do 10 września 2017 roku.

Celem konkursu jest wybranie autora (lub zespołu), który przedstawi najlepsze projekty adaptacji logo i koncepcję identyfikacji wizualnej teatru.

„Zależy nam na tym, aby logotyp Teatru był symbolem miejsca ekskluzywnego o wysokich walorach artystycznych, punktu chętnie odwiedzanego przez widzów szukających w teatrze doświadczeń ciekawej wymiany intelektualnej nie zrażającej swą elitarnością oraz teatru emocji, zabawy, tańca nawiązującego do dionizyjskiej tradycji teatru antycznego” – czytamy w opisie konkursu.  

Zgłoszenie musi zawierać: adaptację logotypu (pod względem kolorystycznym), dwumiesięczny repertuar (ulotkę i afisz), plakaty spektakli „Kopciuszek” i „Beksińscy” oraz projekt graficzny strony internetowej.

Organizatorzy proszą też o wycenę poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej takich jak adaptacja logotypu, papier firmowy, koperty (różne formaty), wizytówki (na bazie logo), zaproszenia, bilety, teczka papierowa, księga identyfikacji wizualnej, dwumiesięczny repertuar, torby papierowe, ulotki, plakat, programy, banery na elewacji, infografiki, elementy interaktywne na stronę i do mediów społecznościowych, banery, mapy idei projektów, flagi oraz projekt graficzny strony internetowej.

Konkurs ma charakter otwarty. Mogą wziąć w nim udział pełnoletnie osoby fizyczne, freelancerzy, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej profesjonalnie zajmujące się projektowaniem graficznym głównie na terenie Bydgoszczy i powiatu bydgoskiego.

Zwycięzca konkursu, który zostanie wybrany 15 września 2017 roku, zostanie zaproszony do negocjacji dotyczących warunków umowy na wykonanie pełnego projektu systemu identyfikacji wizualnej dla Teatru Polskiego w Bydgoszczy.

Więcej informacji można znaleźć na stronie. Teatr korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

Aktualizacja:

Termin nadsyłania propozycji przedłużono do 22 września 2017, a zwycięzca zostanie wybrany 27 września.

(mb)

Źródło:

Zdjęcie główne: fot. Monika Stolarska
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin