.

 

Tęcza przyczyną nieporozumienia między klientką a bankiem

dodano: 
01.12.2017
komentarzy: 
0

Jedna z klientek mBanku opisała na Facebooku swoją historię dotyczącą tego, że chciała skorzystać z opcji spersonalizowania karty, jaką oferuje bank. Jako wzór wybrała tęczową flagę. Bank nie zgodził się jednak na to zdjęcie, co uzasadniono tym, że nie jest ono zgodne z regulaminem instytucji. Kobieta napisała w poście, że w odpowiedzi od konsultanta usłyszała, iż grafika łamie paragraf 70, punkt 8, który mówi o tym, czego nie może zawierać zdjęcie, które chce się umieścić na karcie, czyli „tematyki prowokacyjnej i erotycznej, także z uwzględnieniem nagości”.

Internautka zapowiedziała, że zamierza zrezygnować z usług banku i zastanawia się, czy nie zgłosić tego „gdzieś dalej”.

Źródło: facebook.com/mBank.Polska

Pod wpisem szybko zaczęły pojawiać się komentarze. Do sprawy odniósł się również mBank. Przedstawiciel firmy wyjaśnił, że pracownik błędnie sklasyfikował symbol tęczy i przeprosił klientkę. „W mBanku nie zgadzamy się na nietolerancję i z przyjemnością wydamy taką oraz kolejne karty” – napisano w oświadczeniu.

Źródło: facebook.com/mBank.Polska

(pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin