Telma i Święto Łodzi 2009

dodano: 
15.04.2009
komentarzy: 
0

Telma Group Communications odpowiada za promocję wydarzeń związanych z tegorocznym jubileuszem Łodzi.

Do zadań konsultantów agencji należy obsługa PR-owska, w tym: opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej, promocja wydarzeń związanych ze Świętem Łodzi, relacje z mediami, w tym prowadzenie biura prasowego, pozyskiwanie patronatów medialnych i sponsorów, a także przygotowywanie treści reklam i spotów reklamowych.

Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu są: Lidia Piekarska i Malwina Kwiatkowska. Umowę podpisano na 3 miesiące. Urząd Miasta Łodzi zgłosił się do agencji ze względu na wcześniejszą współpracę.
Święto Łodzi przypada na weekend 15-17 maja, ma być połączone ze 3. urodzinami Manufaktury. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin