Think Kong z nową Social Media Managerką

dodano: 
31.08.2017
komentarzy: 
0

Do zespołu agencji social media Think Kong dołączyła w sierpniu 2017 roku Magdalena Rzeszuto, która objęła nowo utworzone stanowisko Social Media Managera.

Do zadań pracownicy należy realizacja działań dla firm takich jak: Coca-Cola Journey, PZU czy Hasco-Lek. Będzie także wspomagać konsultantów obsługujących projekty dotyczące mediów społecznościowych oraz zapewni wsparcie strategiczne w planach nowo biznesowych i autopromocyjnych.

Magdalena Rzeszuto pracuje w branży od ponad pięciu lat. Wcześniej związana była z Dentsu Aegis Network, gdzie jako Account Manager w Isobar Poland była odpowiedzialna za działania digital, tworzenie komunikacji w mediach społecznościowych i realizację kampanii dla klientów: Ferrero Polska, Smyk, Sanofi oraz Saeco. Pracowała też w agencji FleishmanHillard. Jest absolwentką animacji kultury Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Grupa On Board Think Kong korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

(bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin