TikTok opracowuje kanał wyselekcjonowanych treści

dodano: 
14.01.2020
komentarzy: 
0

TikTok chce wprowadzić zakładkę podobną do snapchatowego „odkrywaj”. Powodem jest problem związany z umieszczaniem reklam, profesjonalnych materiałów i kontrowersyjnych treści w jednym miejscu – podaje socialmediatoday.com.

Jak czytamy, aplikacja wyświetlałaby tam treści dla odbiorców stworzone przez twórców z TikToka wraz z materiałami oficjalnych wydawców. Taka opcja umożliwiłaby większą kontrolę nad oglądaniem, sprawiając, że kreatorzy i reklamodawcy nie będą musieli umieszczać swoich filmów między niechcianymi postami.

Źródło: socialmediatoday.com

TikTok zmagał się już z roszczeniami dotyczącymi niewłaściwych treści na platformie, m.in. komentarzy seksualnych skierowanych do małych dzieci oraz zachęcania do pornografii, co w niektórych miejscach wywołało nawet zablokowanie aplikacji.

Czytaj także: TikTok zakazany w Indiach

Źródło podaje, że rozwijająca się aplikacja powinna jak najszybciej uporać się z tą kwestią, jednoczesnie bez narzucania jawnej cenzury. Socialmediatoday.com zauważa, że utworzenie osobnego, bardziej wyselekcjonowanego kanału może zbudować także lepsze relacje z zewnętrznymi markami. Propozycja zmian stanie się raczej dodatkową, a nie zastępczą modyfikacją. Bieżące treści TikToka nadal pozostaną na głównej osi czasu, jednak użytkownicy będą mogli sprawdzić wybrane treści w wyznaczonym do tego miescu.

Jak wspomniano, kanał „odkrywaj" na platformie Snapchat wydaje się tutaj inspiracją. W ciągu ostatniego roku aplikacja odnotowała wzrost oglądalności w tej zakładce – ponad 100 z nich dociera obecnie do dwucyfrowych milionów miesięcznie – podaje socialmediatoday.com.

Zaletą wyselekcjonowanego strumienia treści TikToka może być również to, że zapewni on zarówno wizytówkę najlepszych treści, a także stworzy dodatkowy zasięg dla najlepszych twórców, utrzymując ich aktywność w aplikacji i będzie bezpiecznym miejscem dla reklamodawców – czytamy dalej. (kd)

Źródło:

socialmediatoday.com, TikTok is Developing a Feed of Curated Content, Similar to Snapchat's Discover Stream, Andrew Hutchinson, 14.01.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin