.

TikTok w Polsce współpracuje z platformą e-commerce Shopify

dodano: 
24.06.2021
komentarzy: 
0

TikTok w Polsce rozpoczął współpracę z Shopify, globalną platformą e-commerce, by wspierać przedsiębiorstwa w rozwoju biznesów oraz rozszerzaniu strategii handlowych przez „kampanie skierowane do unikalnej społeczności platformy”. Aplikacja wprowadza w ten sposób funkcje, które mają ułatwiać sprzedawcom „optymalizację kampanii marketingowych” oraz poszerzać grono swoich odbiorców.

„TikTok oferuje sprzedawcom Shopify możliwość dotarcia do odbiorców uwielbiających kreatywne oraz angażujące marki” – mówi Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Aplikacja podkreśla, że dzięki współpracy sprzedawcy Shopify mogą uzyskać dostęp do podstawowych funkcji opcji TikTok For Business Ads Manager i korzystać z nich bez konieczności opuszczania platformy Shopify. Przedsiębiorcy dzięki tej funkcji będą mogli m.in. w jednym miejscu tworzyć kampanie, kierować je do grona odbiorców i śledzić ich wydajność, tworzyć kreatywne reklamy czy wysyłać zaszyfrowane informacje o klientach, by skuteczniej śledzić konwersje z reklam i retargetować odbiorców przy „jednoczesnym zachowaniu prywatności użytkowników”.

Dalej dowiadujemy się, że użytkownicy TikToka są bardziej otwarci na reklamy niż użytkownicy innych platform – czytamy, że według badań 72 proc. osób korzystających z aplikacji nich nie ma nic przeciwko oglądaniu treści od marek czy firm w mediach społecznościowych, a 67 proc. czuje się bliżej marek, które są obecne w mediach społecznościowych. Serwis przekazuje też m.in., że użytkownicy TikToka są „mniej wrażliwi na cenę” – 64 proc. jest w stanie zapłacić więcej za jakościowe produkty a 52 proc. często kupuje droższe produkty marek, które uważają za etyczne.

Zobacz również: TikTok tłumaczy znaczenie dźwięku dla działań marketingowych w serwisie

(kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin