Timotei: najpierw OS3, teraz Comfitura

dodano: 
24.04.2014
komentarzy: 
0

Za działania w internecie dla marki Timotei będzie odpowiadać Comfitura, agencja interaktywna. Poprzednio tego klienta obsługiwała agencja OS3.

Comfitura zajmie się działaniami marki w serwisach społecznościowych, które obejmują prowadzenie polskiego profilu Timotei w Facebooku oraz YouTube - w tym tworzenie autorskich treści i realizację cyklicznych aktywacji konsumenckich. Agencja będzie także odpowiadała za współpracę marki z blogosferą.

Agencja została wybrana w przetargu. Umowa została podpisana na rok. Obsługą klienta zajmie się Maciej Samoraj.

Unilever współpracuje z Comfiturą od jesieni 2013 roku – w listopadzie ubiegłego roku agencja zrealizowała internetową odsłonę kampanii Timotei promującą linię szamponów i odżywek z ekstraktem róży z Jerycha. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin