TOKYO wchodzi na rynek

dodano: 
24.03.2005
komentarzy: 
3

TOKYO Public Relations and Consulting to nazwa nowej agencji PR, która powstała na początku lutego. Zespołem konsultantów PR kieruje Monika Sarnecka, była dyrektor zarządzająca agencji Ink & Company. Agencja świadczy usługi PR w pełnym zakresie. Wśród pierwszych klientów agencji znalazły się: Instytucja Filmowa MAX-FILM, Centrum Praha, Ministerstwo Gospodarki i Pracy oraz Ambasada Królestwa Norwegii. Więcej na stronie internetowej agencji - www.tokyo.com.pl.

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
04.05.2005
21:07:53
Atrament
(04.05.2005 21:07:53)
Agencja Ink już od stycznia nie istnieje. Wszyscy jej pracownicy do tej pory walczą o swoje zaległe pensje. Prezes Ink & Co, Iwona Ślotała zmieniła siedzibę agencji, nie odbiera telefonów i działa pod inną nazwą(np.Virtual Window), ponieważ ma na karku prokuratora i kilkanaście firm windykacyjnych. Swoją drogą ciekawe jak potoczą się losy tej pani - pewnie już wkrótce - Iwony Ś. Jeżeli chodzi o wsad tekstowy na stronę www - z tego co wiem agencja Ink & Co od ponad roku nie miała strony www.
24.03.2005
15:30:33
Moryc
(24.03.2005 15:30:33)
A Pani Prezes nie pracowała dla tych klientów w ramach Ink i jako Ink? Moze warto zapytać o rekomendacje te firmy. Bo Ink od jakiegoś czasu brak.
24.03.2005
12:24:44
Edvin
(24.03.2005 12:24:44)
A czy tak trochę Tokyo nie zerżnęło z dorobku Ink@Co? w sensie klienckim i choćby wsadu tekstowego na stronie www? rozumiem inspirację, ale to jakby nieco wiecej jest. Nieźle jak na początek i wejście na rynek.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin