Trwają zgłoszenia do Konkursu Biuletynów Firmowych

dodano: 
04.07.2019
komentarzy: 
0

Do 19 lipca można przesyłać zgłoszenia do 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Najważniejszą zmianą w tej edycji jest pojawienie się dwóch nowych kategorii konkursowch: projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników. Organizatorem konkursu jest agencja custom publishing Agape.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych projektów custompublishingowych oraz multimedialnych przygotowanych przez firmy i instytucje. Prace można zgłaszać w pięciu kategoriach drukowanych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, projekt jednorazowy biuletynu i projekt jednorazowy korporacyjny, oraz w dwunastu kategoriach elektronicznych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów, partnerów, blog tematyczny, projekt jednorazowy biuletynu, projekt jednorazowy korporacyjny, projekt multimedialny wewnętrzny, projekt multimedialny zewnętrzny, projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów i projekt contentmarketingowy dla pracowników.

W jury znaleźli się: Tomasz Kościelny jako przewodniczący, prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny w Akademii Sztuk Pięknych, Maja Biernacka, Internal Communication Consultant w agencji komunikacji wewnętrznej bee DIFFERENT, Żaneta Hiszpańska, Client Service Director w agencji PR Synertime, Zofia Kościelna, redaktor prowadząca Agape, Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik agencji custom publishing Agape, Kinga Nieśmiałek, Senior Art Director w agencji Valkea Media, Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication, Joanna Stychno, Social Media & Influencer Marketing Manager w agencji Valkea Media, Anna Watza, Managing Partner w agencji Planet Partners, oraz Krzysztof Wiliński, Print Manager w agencji Valkea Media.

Zgłoszenia można przesyłać do 19 lipca 2019 roku na adres agencji Agape. Zwycięzców poznamy 1 października 2019 roku.

Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin