Trzy awanse managerskie w 24/7PR
W 24/7PR awansowało czterech konsultantów. Wśród nich znaleźli się: Ewelina Głocka (account manager), Weronika Kendra (junior account manager), Dorota Solak (junior account manager) i Edyta Złomaniec (account executive).
Ewelina Głocka objęła stanowisko account managera. Z agencją związana jest od 2011 r. Realizuje projekty dla produktów z obszaru Fabric & Home Care dla firmy Procter & Gamble. Odpowiada m.in. za koordynację działań PR dla takich marek jak Gillette Venus, Ambi Pur czy Lenor.
Weronika Kendra i Dorota Solak awansowały na stanowisko junior account managera. Kendra z agencją związana jest od 2011 r. W tym czasie pracowała m.in. dla LOTTE Wedel, Procter & Gamble oraz Fundacji Happy Kids. Obecnie koordynuje działania dla firm KRUK oraz MATTEL POLAND. Solak rozpoczęła pracę w agencji w lutym 2012 r. Od początku realizuje projekty z obszaru Fabric and Home Care dla Procter & Gamble. Odpowiadała m.in. za realizację projektów: Viziriada czy 7-dniowe wyzwanie świeżości Lenora. Obecnie prowadzi nową inicjatywę dla marki Fairy Platinum.
Edyta Złomaniec z kolei objęła stanowisko account executive. Obecnie odpowiada za wsparcie działań na rzecz takich klientów jak Grupa Żywiec (marka Heineken) oraz Deezer. Z agencją związana jest od 2012 r. (es)