.

 

Twenty Four Seven PR podsumowuje

dodano: 
07.02.2005
komentarzy: 
0

Twenty Four Seven PR podsumowuje 2004 rok w kontekście rozwoju branży PR w Polsce. Agencja osiągnęła 35-procentowy wzrost obrotów w porównaniu z rokiem 2003. Dorota Zmarzlak, prezes i założycielka firmy ocenia, że rok 2004 był dobry dla całego polskiego PR: „Drgnęły budżety, klientom przeszedł szał oszczędzania, zaczynają doceniać tzw. rzetelny PR, a nie tylko błysk fleszów i obecność trzeciorzędnego VIP-a” – mówi. „Parę głośnych afer i kryzysów medialnych zdaje się przekonywać kolejne firmy do potrzeby przygotowania do zarządzania kryzysem oraz unikania chowania głowy w piasek”. W zeszłym roku agencja pozyskała nowych klientów m.in. Chapman Freeborn Airmarketing, Group 4 Falck i Wydawnictwo Bauer. Do projektów zrealizowanych przez firmę należały m.in. działania PR towarzyszące wprowadzeniu na rynek piwa Frater dla Browaru Belgia, organizacja obchodów Światowego Dnia Dziecka w McDonald’s. We wrześniu 2004 roku Dorota Zmarzlak została członkiem International Public Relations Association (IPRA). W zeszłym roku Twenty Four Seven PR dołączyła do zespołu EuroTeam, zrzeszającego małe i średnie niezależne agencje z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych i Rosji, które specjalizują się w public relations, marketingu i reklamie. Firma zmieniła również identyfikację wizualną (logo zaprojektował Lothar Boehm), wystartowała z ulepszoną stroną internetową oraz przyjęła nowych pracowników. W bieżącym i przyszłym roku agencja planuje dalszy rozwój i profesjonalizację pracy w celu umacniania pozycji w branży. „W ciągu następnych 5 lat chcielibyśmy osiągnąć status jednego z najsilniejszych graczy w branży PR” – podsumowuje Dorota Zmarzlak.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin