Twitter testuje nowe funkcje w transmisjach wideo na żywo

dodano: 
01.06.2017
komentarzy: 
0

Twitter szuka nowych sposobów, żeby zachęcić użytkowników do oglądania wideo na żywo - opisuje adweek.com. Jak czytamy, na początku maja firma ogłosiła współpracę z Live Nation, żeby w serwisie pokazywać na żywo relacje z koncertów.

Pierwsza impreza, która była transmitowana na żywo, to występ zespołu Zac Brown Band, który odbył się 13 maja. Druga to koncert Marian Hill 30 maja, którego transmisja była sponsorowana przez T-Mobile.

Żeby promować koncerty, Twitter testuje nowe funkcje w tweetach. Na przykład kilka dni przed wydarzeniem na profilu zespołu pojawił się wpis przypominający o koncercie. We wpisie znalazł się przycisk, który umożliwia ustawienie przypomnienia – zegara odliczającego czas do imprezy – czytamy. Można też ustawić powiadomienie o rozpoczęciu transmisji na żywo – podaje źródło.

Jak dalej czytamy, nowa jest także możliwość zamieszczenia napisu „Sponsorowane przez…” na dole tweeta (podczas oglądania wideo na urządzeniu mobilnym). Jak podaje źródło, Twitter nie wyjaśnił, czy kolejne koncerty również będą wyświetlane z tym oznaczeniem.

Przedstawicielka Twittera wyjaśniła, że serwis rozwija nowe funkcje związane z wideo na żywo i ściśle współpracuje z markami, by znaleźć jak najlepsze rozwiązania, które pozwolą angażować się firmom – podaje źródło. (mb)

Źródło:

adweek.com, Twitter Adds New Features as It Experiments With Sponsored Live Video, Lauren Johnson, 31.05.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin