Twitter z platformą wideo chce też konkurować z YouTubem

dodano: 
23.01.2015
komentarzy: 
0

Twitter uruchamia własny serwis wideo. Chce tym samym zachęcić reklamodawców, ale i konkurować z YouTubem, bo w nowej platformie nie będzie można udostępniać filmików z innych stron – czytamy w businessinsider.com.

Jedną z nowości w Twitterze jest wbudowany odtwarzacz wideo, dzięki któremu filmiki zamieszczone w serwisie mogą być dołączane do wiadomości tekstowej lub też stanowić jej jedyną treść. . Jakie są wymagania techniczne? Klip powinien być nie dłuższy niż dziesięć minut, może być zamieszczany w jakości HD. Platforma obsługuje pliki mov i mp4.

Jak podaje businessinsider.com, Twitter nie będzie wspierał żadnych klipów wideo z innych stron, więc jeżeli ktoś będzie chciał udostępnić film,  w pierwszej kolejności musi załadować go do serwisu wideo.

Premiera platformy dostępnej pod adresem video.twitter.com planowana jest na 2015 rok, ale jej dokładna data nie jest jeszcze znana. Niedawno pisaliśmy o platformie Vessel, która konkuruje z YouTube o budżety reklamodawców. (mw)

Źródło:

businessinsider.com, Twitter Is About To Launch A YouTube-Like Video Platform (But You Won't Find Details About It On This Mysterious Web Page), Alyson Shontell, 03.01.2015
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin