Twitter zapowiada większą transparentność w reklamach politycznych

dodano: 
30.10.2017
komentarzy: 
0

Twitter wprowadza nowe zasady dotyczące reklam politycznych. O zmianach serwis poinformował na swoim blogu.

Od tego momentu portal będzie wymagał od reklamodawców, którzy chcą publikować materiały promocyjne o charakterze politycznym, jasnego oznaczenia, wskazującego na taki charakter treści. Jak czytamy, Twitter chce wprowadzić oznaczenia graficzne przy reklamach pochodzących od nadawców politycznych.

Serwis zapowiada też, że chce wprowadzić większą transparentność w temacie definiowania grup docelowych dla politycznych kampanii promocyjnych. Jak czytamy, użytkownicy mają zyskać dostęp do danych o profilowaniu. Portal chce zapewnić odbiorcom informacje o reklamodawcach, a także narzędzia, dzięki którym użytkownicy będą mogli dzielić się opiniami na temat reklam – na przykład zgłaszać te ich zdaniem nieodpowiednie. Dzięki temu serwis będzie mógł szybciej usunąć niewłaściwe reklamy i wyświetlać treści promocyjne bardziej dopasowane do danej osoby.  

Jak dalej czytamy, zmiany początkowo zostaną wprowadzone w Stanach Zjednoczonych, później będą udostępniane na całym świecie. (mb)

Źródło:

twitter.com, New Transparency For Ads on Twitter, Bruce Falck, 24.10.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin