Ty w social mediach

dodano: 
25.01.2017
komentarzy: 
0

27 stycznia do sprzedaży wchodzi nowa książka Marcina Żukowskiego - podręcznik budowania marki osobistej Ty w social mediach.

„Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą..." - tak zapowiada publikację wydawca - Helion.

Ty w social mediach to druga książka Marcina Żukowskiego o mediach społecznościowych. Poprzednia - Twoja firma w social media - dotyczyła funcjonowania biznesu w sieci.

„Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem «no-man – osobowość», «ekspert – po prostu marka», pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach" - czytamy w opisie książki.

PRoto jest patronem medialnym publikacji.

UWAGA

Na hasło "PRoto" podane przy zakupie książki nasi czytelnicy otrzymają 25 proc. rabatu (e-wydanie i drukowana wersja).

O autorze

Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec. Codziennie zajmuje się budową swojej marki osobistej. Ekspert marketingu i social mediów. Pracuje w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in. PKO BP). Współautor kampanii wyróżnionych przez IAB MIXX Awards czy Klub Twórców Reklamy. Autor artykułów branżowych, aktywny uczestnik branżowych konferencji, szkoleniowiec. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor książki Twoja firma w social media. Prowadzi blog cyfrowytubylec.pl. Trener Akademii PRoto, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu social mediów.


Sprawdź szkolenie 27 stycznia

Facebook w komunikacji marki z Marcinem Żukowskim

Program i zapisy - TUTAJ

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin