Tylko jedna polska agencja z Impact Awards

dodano: 
01.03.2010
komentarzy: 
0

Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody i jedno wyróżnienie w międzynarodowym konkursie Impact Awards 2009. Nagrody przypadły jej w trzech kategoriach:  „Best Overall Organizational Communications Program”, „Best Marketing-Communications Program” oraz „Best Community Relations Program”. Dodatkowo agencja zdobyła wyróżnianie w kategorii „Best Corporate Communications/PR Program”.   

W kategoriach „Best Overall Organizational Communications Program” i „Best Marketing-Communications Program” zwyciężyła kampania realizowana dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jej celem była edukacja polskich przedsiębiorców na temat możliwości pozyskania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych przedsięwzięć w Internecie.

Główną nagrodę w kategorii „Best Community Relations Program” oraz wyróżnienie dla „Best Corporate Communications/PR Program” zdobyła kampania - „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!”. Projekt został zrealizowany razem z agencją reklamową Martis dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Impact Awards to międzynarodowy konkurs, którego organizatorem jest League of American Communications Professionals (LACP). (kk) 

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie http://www.lacp.com/.

Z listą wszystkich zwycięzców można zapoznać się tutaj.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin