Tylko jedna polska agencja z Impact Awards
Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody i jedno wyróżnienie w międzynarodowym konkursie Impact Awards 2009. Nagrody przypadły jej w trzech kategoriach: „Best Overall Organizational Communications Program”, „Best Marketing-Communications Program” oraz „Best Community Relations Program”. Dodatkowo agencja zdobyła wyróżnianie w kategorii „Best Corporate Communications/PR Program”.
W kategoriach „Best Overall Organizational Communications Program” i „Best Marketing-Communications Program” zwyciężyła kampania realizowana dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jej celem była edukacja polskich przedsiębiorców na temat możliwości pozyskania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych przedsięwzięć w Internecie.
Główną nagrodę w kategorii „Best Community Relations Program” oraz wyróżnienie dla „Best Corporate Communications/PR Program” zdobyła kampania - „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!”. Projekt został zrealizowany razem z agencją reklamową Martis dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Impact Awards to międzynarodowy konkurs, którego organizatorem jest League of American Communications Professionals (LACP). (kk)
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie http://www.lacp.com/.
Z listą wszystkich zwycięzców można zapoznać się tutaj.