Ubezpieczyciele wspólnie o swoim wizerunku

dodano: 
04.10.2005
komentarzy: 
0

O działaniach, jakie może podejmować branża ubezpieczeniowa na rzecz systematycznego budowania społecznego zaufania dyskutowano podczas pierwszego Forum Public Relations Towarzystw Ubezpieczeń. Forum zorganizowano w ubiegłym tygodniu w Sopocie z inicjatywy Grupy Towarzystw Ubezpieczeń Ergo Hestia. Udział w spotkaniu wzięli przedstawiciele firm ubezpieczeniowych w Polsce, zawodowo odpowiedzialni za kreowanie ich wizerunku. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął profesor Jan Monkiewicz, Przewodniczący Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych. Gośćmi Forum byli eksperci na co dzień nie związani z ubezpieczeniami.
Wiceprezesi Pentora, dr Jerzy Głuszyński, dr Piotr Kwiatkowski oraz Barbara Lewandowska – Qualitative Team Manager w tym Instytucie, omówili wyniki badań na temat wizerunku branży ubezpieczeniowej. Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów przedstawił natomiast raport na temat wizerunku branży ubezpieczeniowej w mediach na tle innych sektorów gospodarki. Marcin Z. Broda z Miesięcznika Ubezpieczeniowego mówił z kolei o roli, jaką w budowaniu wizerunku ubezpieczeń odgrywają sami agenci ubezpieczeniowi. Uczestnicy Forum dyskutowali o konkretnych działaniach, jakie mogą wzmacniać wiarygodność towarzystw ubezpieczeniowych jako instytucji zaufania publicznego, a także stymulować świadomość ubezpieczeniową Polaków.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin