Public Relations Global Network nagradza Multi Communications

dodano: 
30.10.2014
komentarzy: 
0

Sieć Public Relations Global Network ogłosiła listę kampanii nagrodzonych w swoim konkursie PRGN Awards. Wśród nich znalazły się trzy projekty autorstwa agencji Multi Communications, zrzeszonej w PRGN.

Złoto przyznano agencji w kategorii komunikacji produktowej, za lokalną odsłonę projektu #Someonelikeme. Multi przygotowało go w imieniu marki Durex, we współpracy z MTV Staying Alive Foundation.

Srebro trafiło do rąk Multi Communications za projekt dla Invista Domu Maklerskiego w kategorii komunikacja finansowa & relacje inwestorskie. Agencja odpowiadała za obsługę komunikacyjną (ATL oraz PR) 3 publicznych emisji obligacji korporacyjnych bez prospektu emisyjnego.

W kategorii kampanie edukacyjne agencja otrzymała brązową nagrodę za projekt „TalentowiSKO”, przygotowany dla Banku Polskiej Spółdzielczości i Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin