Umowa PAP oraz net.PR.pl

dodano: 
02.09.2005
komentarzy: 
1

Polska Agencja Prasowa oraz netPR.pl podpisały umowę o partnerstwie w zakresie rozwoju i promocji nowoczesnych narzędzi komunikacji i media relations. Rezultatem kilku pierwszych tygodni współpracy będzie integracja systemu dystrybucji informacji zleconych PAP z aplikacjami biur prasowych rozwijanych i oferowanych przez netPR.pl. W ten sposób kilkadziesiąt korporacji, firm i instytucji korzystających z technologii netPR.pl uzyska możliwość dostępu do usługi PAP z poziomu systemów zarządzania swoim biurem prasowym.
Po raz pierwszy tego typu usługi będą dostępne z poziomu zarządzania witryną prasową. Dzięki temu informacja dotrze do agencji prawie równocześnie z chwilą jej umieszczenia w witrynie prasowej firmy. „Nasz wspólny projekt to efekt ewolucji mediów, wymagających od firm i instytucji zastosowania nowoczesnych narzędzi komunikacji. Nie chodzi wyłącznie o ułatwienie pracy specjalistom PR i umożliwienie im skupienia całej uwagi na jakości przekazu, ale również o zapewnienie skutecznych kanałów dotarcia z informacją do mediów i odbiorców końcowych." - mówi Anna Pawłowska-Pojawa, kierownik Serwisu Informacji Zleconych PAP. Umowa partnerska dotyczy również wspólnych działań edukacyjnych i promocji w zakresie rozwoju współczesnych narzędzi komunikacji i media relations w internecie. Działania te będą skierowane zarówno do specjalistów PR w agencjach PR i korporacjach, jak i do „edukatorów” w polskich uczelniach i firmach szkoleniowych.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
11.01.2006
12:27:43
marketing@puds....
(11.01.2006 12:27:43)
Państwa propozycja jest bardzo istotną formą dostępu do informacji pozyskiwanej bezpośrednio z firm. Naturalnie, szybkość przekazu ma tu znaczenie zasadnicze.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin