United PR pracuje dla Komisji Europejskiej
W ramach współpracy z siecią Ketchum Pleon agencja United PR rozpoczęła pracę przy dwóch kampaniach społecznych realizowanych przez Komisję Europejską.
W ramach zobowiązań kontraktowych agencja jest odpowiedzialna za promocję public relations obchodów „Europejskiego Roku 2010 Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym”.
Drugim projektem wspieranym przez United PR jest kampania informacyjna „Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji”. Celem zainicjowanej przez Komisję Europejską w 2003 roku kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej w zakresie problemu dyskryminacji, jak również promocja korzyści płynących z różnorodności społeczeństw europejskich.
W przypadku obu projektów agencja jest odpowiedzialna m.in. za utrzymywanie relacji z mediami i wsparcie PR imprez towarzyszących. Za działania komunikacyjne z ramienia United PR odpowiadają Dariusz Kozdra i Janusz Wróblewski.(bs)