Uniwersalna strategia PR

dodano: 
15.01.2009
komentarzy: 
0

Bartłomiej Czarski, senior account executive w agencji Ad Publica pisze na łamach Marketingu w Praktyce o tym, czy istnieje uniwersalna strategia PR-owska.

Według autora wielość elementów, od których uzależniony jest kształt strategii PR sprawia, że raczej trudno jest mówić o jej uniwersalnej formie. Dodaje także, że przy konstruowaniu danej strategii należy liczyć się z ogólnymi zasadami i analizować wszystkie pojawiające się zmienne. Czarski podkreśla również, że ważna jest elastyczność, zarówno na etapie planowania, jak i realizacji. Dodatkowo przyznaje, że korzystanie przez PR-owców z narzędzi różnych dziedzin nie jest czymś nowym, a obecnie mamy do czynienia z „sytuacją interdyscyplinarności, gdzie różne dziedziny mieszają się ze sobą dla uzyskania lepszego efektu”. (mk)

Źródło:

Marketing w Praktyce, Napisz dobrą strategię PR, Bartłomiej Czarski, 01.01.2009, s.5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin