Valkea odświeża wizerunek

dodano: 
30.05.2016
komentarzy: 
0

Grupa mediowa, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii marketingowych i wydawca m.in. tytułów biznesowych, zmieniła identyfikację wizualną.

„Zmieniliśmy swoje myślenie o sobie jako organizacji i zespole. Wcześniej działaliśmy w pewnym rozproszeniu, bo każdy z naszych działów funkcjonował trochę niezależnie. Teraz zintegrowaliśmy cały proces tworzenia rozwiązań komunikacyjnych. To już nie są oddzielne kompetencje, ale wspólne kompetencje całej grupy” – zaznacza Tomasz Opiela, CEO Valkea.

Firma ma też nową filozofię: Branded Media, Media Brands. Określenie „Branded media” oznacza media dla klientów, w których Valkea pomaga markom zaistnieć, skutecznie komunikować się z odbiorcami i tworzyć z nimi relacje. „Media Brands” to z kolei własne marki mediowe, m.in. tytuły takie jak „Aktivist” czy „Warsaw Insider”.

„Jest to oczywiście początek dłuższej drogi, bo te połączone kompetencje wciąż będziemy udoskonalać i wzbogacać o nowe, ale mamy dobrze opracowaną strategię tego rozwoju. Całą tę koncepcję nazwaliśmy Branded Media, Media Brands” – dodaje Opiela.

Efekty zmian można zobaczyć na stronie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin