VanguardPR dla Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych
VanguardPR wygrało przetarg na obsługę Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych. Na bazie strategii dostarczonej przez zleceniodawcę, agencja zrealizuje kampanię promocyjno-informacyjną. Zajmie się też relacjami z dziennikarzami oraz obsługą mediów społecznościowych.
Zadania będą wypełniane w dwóch etapach. Za pierwszy – zaprojektowanie strony internetowej klienta – odpowiada agencja interaktywna Adweb oraz studio programistyczne CodeFathers. Kolejny etap to działania PR, które przygotuje Vanguard PR. Kampania ma mieć również charakter edukacyjny - jej głównym celem ma być szerzenie wiedzy na temat nowych technologii. Współpracę z klientem koordynuje Marcin Hochołowski, natomiast za całość strategii odpowiada Oskar Błachut, specjalizujący się w działaniach interaktywnych. Umowa obowiązuje do końca 2013 roku. (es)