VanguardPR dla Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych

dodano: 
28.09.2011
komentarzy: 
0

VanguardPR wygrało przetarg na obsługę Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych. Na bazie strategii dostarczonej przez zleceniodawcę, agencja zrealizuje kampanię promocyjno-informacyjną. Zajmie się też relacjami z dziennikarzami oraz obsługą mediów społecznościowych.

Zadania będą wypełniane w dwóch etapach. Za pierwszy – zaprojektowanie strony internetowej klienta – odpowiada agencja interaktywna Adweb oraz studio programistyczne CodeFathers. Kolejny etap to działania PR, które przygotuje Vanguard PR. Kampania ma mieć również charakter edukacyjny - jej głównym celem ma być szerzenie wiedzy na temat nowych technologii. Współpracę z klientem koordynuje Marcin Hochołowski, natomiast za całość strategii odpowiada Oskar Błachut, specjalizujący się w działaniach interaktywnych. Umowa obowiązuje do końca 2013 roku. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin