Viacom International Media Networks wybrało agencję PR

dodano: 
14.01.2014
komentarzy: 
0

Od początku stycznia grupę mediową Viacom International Media Networks Polska obsługuje (odpowiadając za zintegrowaną komunikację korporacyjną dla wszystkich marek z portfolio: MTV Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska, Comedy Central Family Polska, grupa Nickelodeon Polska i Viacom Blink!) agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.

Agencja za porozumieniem stron przejęła wcześniej współpracujące z Viacom osoby z wyspecjalizowanej w coachingu agencji Na Zmianę, rozbudowała zespół i wygrała zorganizowany pod koniec ubiegłego roku przetarg na obsługę PR-u korporacyjnego. Ze strony Charyzmy za współpracę z VIMN odpowiada Agnieszka Krakós-Gorący oraz Michał Pruchnicki. W obszarze komunikacji z mediami branżowymi i liderami opinii wspierać ich będą: Agnieszka Szmit oraz Andrzej Godewski, partnerzy zarządzający. Umowę podpisano na dwa lata. Wcześniej VIACOM pod kątem korporacyjnym obsługiwała agencja NA ZMIANĘ.

Obsługą brand PR-ową grupy Viacom zajmuje się MSL Warsaw.(es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin