Victoria Promotion dla PTK Centertel

dodano: 
02.02.2006
komentarzy: 
33

Agencja Victoria Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations dla PTK Centertel. VP działa na rynku reklamowym. Ma także dział specjalizujący się w działaniach public relations. Centertel nie podaje, które agencje brały udział w przetargu, informuje jedynie, że oferta Victoria Promotion najbardziej odpowiadała wymaganiom merytorycznymi i cenowymi przedsiębiorstwa.
Była także najciekawsza pod względem kreacji. Przetarg dotyczył przede wszystkim PR produktowego. Dotychczas PTK Centertel korzystał ze wsparcia First PR.

komentarzy:
33

Komentarze

(33)
Dodaj komentarz
07.02.2006
10:10:17
Moderator
(07.02.2006 10:10:17)
Zastanówmy się KOMU ZALEżY na bagatelizowaniu i oczernianiu osób, które odeszły z First PR. (w styczniu odeszła kolejna, do Rowlanda) ppp "nieźle" się maskuje: że nie zna tego, tego nie kojarzy ... :) Pomijam, jakie to żałosne i podłe, BLE!
06.02.2006
9:59:32
Adam
(06.02.2006 9:59:32)
Jeszcze parę tygodni temu z uwaga śledziłem wątki na tym forum, ale przyznam, że obecnie śmiertelnie mnie ono nudzi. Żegnam Państwa.
06.02.2006
1:22:33
logika
(06.02.2006 1:22:33)
a tak w ogóle to w myśl waszej logiki to wszystkie duże firmy powinien obslugiwać Edelman - bo jest najwiekszy i najlepszy!
05.02.2006
14:58:50
Spin-ka
(05.02.2006 14:58:50)
W jaki sposób odbył sie przetarg- będziemy jeszcze kiedyś wiedzieć. Jeśli były przekręty- PTK beknie w ten lub inny sposób i to raczej nie będzie beknięcie na zdrowie. Jeśli Victoria była the best- jeszcze o niej usłyszymy, bo "po owocach ich poznacie". Ale jeśli Dowborowa rzeczywiście brała udział w spotkaniu... LUDZIE! Jaką ona ma opinie w środowisku- wiadomo. I nie jest to raczej czarny PR, bo komuś nadepnęła na odcisk i chce się teraz na niej odegrać rozpowszechniając nieprawdziwe plotki. Zróbmy więc wokół tego wydarzenia jakieś "małe zamieszanie", podajmy info komu trzeba, oczywiście w cywilizowany sposób, bez rzucenia mięsem (sorrki- wędlinami Morliny), a Pani Dowbor pokaże swoją prawdziwą twarz... i to bez make-up! A publiczność już nie będzie chciała jej oglądać.
05.02.2006
12:14:21
Kazimiera Sztuczka
(05.02.2006 12:14:21)
Misia, podpisuje się rękoma, nogami i czymkolwiek jeszcze mogę pod tym co tu napisałaś! Nie interesuje mnie to, że być może reprezentujesz VP - bo kto wie - pewnie tak jest. Interesuje mnie natomiast Twój wspaniały komentarz, jest po prostu boski. Staję murem za Misią! Co frustraci z "Wielkich Agencji PR"? łyso wam że dokopał wam jakiś karzełek... i to w dodatku z reklamą w nazwie. Idźcie pouprawiać samogwałt do łazienki patrząc w swoje lustrzane odbicie bo z tonu waszych wypowiedzi bije narcyzm tak mocno, że dwudniowe skarpetki mojego dziadka tak bardzo nie porażają. Jesteście żałośni... straciliście klienta, pogódźcie sie z tym. Prawdziwy PR to wytwór wolnego rynku, z którym wasze poglądy mają tyle wspólnego co LPR ze środowiskiem homoseksualistów. Przegraliście w grze rynkowej, w której trzeźwo myślący klient nie ślinił się jak bulldog na widok befsztyka, patrząc na logotypy waszych zacnych pracodawców, ale najprawdopodobniej docenił to, że być może VP nie jest skażona "jedynym słusznym" PR waszego zblazowanego "ja". Koniec wypowiedzi. Nauczcie się pokory. Wsio
04.02.2006
12:11:35
misia
(04.02.2006 12:11:35)
Czytam te wszystkie bzdury i nie mogę uwierzyć ,że to piszą poważni ludzie którzy siedzą w branży.Już teraz wiem ,że tu wypowiadają się małe zawistne ludziki które same nic w życiu nie osiągneły i nienawidzą wszystkich.A dlaczego nie dać szansy innym?Czy tak bardzo zabolała was przegrana,że nie umiecie odejść z klasą?Oceniajcie innych dopiero jak coś zrobią,a nie wiezsacie psy jak zaczynają.
04.02.2006
7:42:27
Obserwator
(04.02.2006 7:42:27)
Zdaje sie że Osoby chcące ukryć w fakt uczestnictwa w tej szopce Dowborowej Wyczyniaja idiotyzmy obniżając i tak fotalny poziom tego portalu... Może więc wróćmy do rozmowy o meritum. Zastanówcie sie nad rynkiem w którym dziennikarze chodza z agencjami do klientów jako przyneta, obiecując im lojalność a ich konkurencji wręcz przeciwnie !! Zastanówcie sie nad tym bo jak na to pozwolimy to długo nie pociągniemy. A co z etyka dziennikarską ? Pani Dowbor nie dotyczy ?? Trzeba sprawić żeby jej pracodawcy ( TV i inni) sie o tym dowiedzieli. Press mam nadzieję nad tym popracuje. Agencja Victoria Pr.. to twór do wyciągania kasy z firm gdzie zasiadaja kolesie właścicieli. Sprawdzę jakie firmy pokochała ostatnio Dowbor, może sie okazać że to klienci VP... Jak ktoś czegoś nie zrobi w tej sprawie to to tacy jak "euro" i "grosze" ( zapewne ta sama osoba mając na celu ośmieszenie dyskusji) zatryumfują a was powysyłają do wysyłania faksów.
03.02.2006
17:13:50
2 euro
(03.02.2006 17:13:50)
nie masz zadnych dowodow, a spekulacje to nie argument. zwykłe chamstwo
03.02.2006
16:36:06
3 grosze
(03.02.2006 16:36:06)
Nie, tego nie da sie inaczej opisać. Co ty w oóle wiesz o kryminalistach....
03.02.2006
16:18:07
do tzw. ludzi o...
(03.02.2006 16:18:07)
dno i wodorosty swoimi wypowiedziami prezentujecie!!!!3grosze -slownictwo godne kryminalisty
03.02.2006
15:11:15
3 grosze
(03.02.2006 15:11:15)
Ja pierdole. Tyle ode mnie a propos Victorii Promotion.
02.02.2006
18:20:52
ecm
(02.02.2006 18:20:52)
ja tam mam o nich dobre zdanie..ale ok skończmy ten temat bo chyba zgubiliśmy wątek
02.02.2006
18:11:14
znawca
(02.02.2006 18:11:14)
e co wy tam, pani Dowbor to bardzo znana specjalistka od spraw PR, a zwlaszcza PR produktowego
02.02.2006
18:07:02
ppp
(02.02.2006 18:07:02)
ecm, co ty piszesz? wierzysz w to? nie komunikują bo nie maja co!!! co do przeplywu klientow to racja. jednak nie slychac jakos o nowych wygranych przetargach. zreszta nie mowmy tu o firscie. obserwator slusznie zwrocil uwage, ze glowna role w tym odcinku ulubionego serialu pt. "kto komu przywali w branzy PR" gra Centertel.
02.02.2006
17:46:23
ecm
(02.02.2006 17:46:23)
Widzę, że dyskusja o PTK Centertel przerodziła się w obrzucanie błotem poszczególnych agencji.. Miałem wrażenie, ze inne są cele tego forum. Słowo o firście tytułem obrony obrzucanych :-) Z tego co obserwuję, first nie traci klientów, a jesli juz ktoś zakończył współpracę, co jest zjawiskiem normalnym - kontrakty nie są wieczne - to pojawił się nowy klient. Problem w tym, że oni tego nie komunikują, tzn. nie praktykują trąbienia na łamach mediów o tym, że własnie będą robić kilkudniowy kontrakt na byle co. Co do ludzi - jak powyżej w sprawie kontraktów - jedni przychodzą inni odchodzą. PTK - Katarzyna Dowbor to piękna kobieta.
02.02.2006
16:38:00
kris
(02.02.2006 16:38:00)
A czytaliście pesservis ?? tam jest dopiero news ! Na spotkaniu z Viktoria Promotion u centertela była Pani Dowbor !! Dziennikarze na start ! każda fucha jest dobra ...
02.02.2006
15:38:16
ppp
(02.02.2006 15:38:16)
masz racje obserwator, niepotrzebnie zajmujemy sobie czas firstem. piotrek broni firsta a ja sie dalem wciagnac w jalowa dyskusje. Centertel to nie pierwsza firma, ktora wywinela taki sztos. jednaj my, mrowki niewiele mozemy na takie rzeczy poradzic. zapraszaja cie do przetargu, to bierzesz w nim udzial. w dobrej wierze, majac nadzieje, ze wszystko od strony proceduralnej jet ok. wygrywa no name i zaczynasz sie zastanawiac czy to ty zrobiles blad, czy moze ciebie zrobili, ale w balona. nie pozostaje ci nic jak tylko wlasne refleksje. podob mi sie podejscie Spinki do naszej rzeczywistosci. niektorzy zarzucaja jej ze jest mloda i niedoswiadczona. zarzucaja jej naiwnosc. czy naiwnascia jest chęć, aby w naszym zyciu zawodowym wszystko bylo uczciwe? jesli jej sie to zarzuca to kim sa ci ludzie, ktorzy to pisza? zepsutymi do cna cynikami? czy tacy ludzie firmuja nasza branze?
02.02.2006
15:28:25
marudny
(02.02.2006 15:28:25)
dyskusja sie przerodziła w ocenę agencji First - panie i panowie nie w tym rzecz ! sprawa polega na tym, że ogromna firma telefoniczna - powierza ogromną pracę ogromnie nieznanej firmie, która zdaje się, że głównie zajmuje się drukiem kalendarzy i być może w tym drukowaniu są dobrzy (tego nie wiem) oni po prostu - to VP - w tym świecie NIE FUNKCJONUJĄ ! Są w sensie rozpoznawalności marki, ludzi - nikim w tym rzecz
02.02.2006
15:20:28
Kubuś
(02.02.2006 15:20:28)
czasy swietnosci firsta dawno juz minely. troche dziwie sie ze dd bedzie partnerem. raczej nic konstruktywnego nie wniesie. moze nowa agencja DD jeszcze nie wie ze kupila kota w worku... nie pierwszy raz first obstawial zlego konia.... Odchodza klienci i pracownicy (dobrzy czy nie ale odchodza). Interpretacje faktow pozostawiam czytelnikom.
02.02.2006
15:09:31
obserwator
(02.02.2006 15:09:31)
jak tak dalej bedziecie sobie przytykac to o tej grandzie ktora zrobil Centertel nie bedzie sie pisalo, a to jest prawdziwy skandal
02.02.2006
14:43:18
ppp
(02.02.2006 14:43:18)
to nie klamstwa - to fakty "partner to współwłaściciel"- jak najbardziej. jednak nie zmienia to faktu obijania sie DD w firscie. piotrek - obudz sie!!! nie raz widzialem twoje posty na proto. stac cie na wiecej!!!
02.02.2006
14:27:28
Piotrek
(02.02.2006 14:27:28)
Oczywiście wszyscy, którzy tam pracowali są baranami i obibokami i tylko dlatego obejmuja funkcję partnera w innej agencji (partner to zwykle wspówłaściciel). Brzechwa pięknie to kiedyś ujął: "Ależ ppp, co ty pleciesz, toż to zwykłe kłamstwa przecież".
02.02.2006
14:00:52
ppp
(02.02.2006 14:00:52)
co do MN to pomylilem osoby - sorki co nie zmienia faktu o moim zdaniu na ten temat
02.02.2006
13:58:16
ppp
(02.02.2006 13:58:16)
znasz tych ludzi? wiesz jak pracuja? Ulubionym zajeciem DD w firscie bylo przegladanie stron z panienkami. MN to urazona duma... O TW nie slyszalem wiec sie nie wypowiadam. Ci fachowcy istnieja tylko w proto. slyszalec cos o nich dobrego? ja nie!!!
02.02.2006
13:49:36
Piotrek
(02.02.2006 13:49:36)
Nie chodzi tu o gówniarzy, którzy lecą na kasę. Info z 5 stycznia: Tomasz Wajda dołączył do zespołu konsultantów agencji Effective Public Relations. 2 stycznia 2006 roku objął stanowisko Specjalisty ds. PR. Jest odpowiedzialny za obsługę klienta z branży FMCG, a także finansowej. Dotychczasowe doświadczenie praktyczne zdobywał w agencji First Public Relations, a teoretyczne na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Info z 11 stycznia: W styczniu Marta Nowicka dołączyła do zespołu Fleishman-Hillard. Jako Account Director będzie odpowiedzialna za sektor Travel&Tourism. Nowicka wcześniej pracowała dla klientów z branży turystycznej i lotniczej w First PR. Przez 6 lat pracy w poprzedniej agencji związana była z British Airways. Pracowała m. in. dla Boeinga i rządu szkockiego. Info z 16 stycznia: W połowie stycznia Dariusz Dąbrowski został partnerem w agencji Optimum PR. Jego funkcja nie jest określona przez sformalizowane obowiązki. Działa wspólnie z Markiem Massalskim założycielem Optimum PR na rzecz rozwoju agencji, pozyskiwania nowych klientów, rozszerzenia oferty i wzmacniania zespołu. Od 1998 r. Dąbrowski zdobywał doświadczenie w agencji First PR, kolejno na stanowiskach: Account Assistant, Account Manager, Senior Account Manager oraz Account Director. Był szefem zespołu Financial Services. Od początku był związany z branżą finansowo-ubezpieczeniową. Od 2000 r. ściśle współpracował z klientami należącymi do branży nowych technologii. Nadzorował także projekty z zakresu zarządzania kryzysem.
02.02.2006
13:42:04
ppp
(02.02.2006 13:42:04)
podkupują?..... gdyby było im dobrze to nie odchodziliby do konkurencji. o kogo ci chodzi?
02.02.2006
13:28:33
Piotrek
(02.02.2006 13:28:33)
Wszyscy lubią walić w Firsta, bo wydaje im się, że czyją się wtedy lepsi. Ja tylko zastanawiam się, dlaczego inne agencje tak chcętnie podkupują Czarnowskiemu pracowników.
02.02.2006
13:07:36
ppp
(02.02.2006 13:07:36)
Nie, żebym się uzalał nad Firstem, ale Centertel wykazał się totalnym prostactwem. Jakość świadczonych usług przez First PR jest dyskusyjna o czym ogólnie wiadomo, jednak powierzenie obsługi tak dużego koncernu, małej nieznanej firmie jest przejawem daleko idącego braku profesjonalizmu. Być może VP zaskoczy nas czymś niebywałym - w pozytywnym tego słowa znaczeniu - jednak takie eksperymenty czynione przez PTK Centertel mogą się odbić odbić czkawką ich autorom.
02.02.2006
12:43:41
marudny
(02.02.2006 12:43:41)
szukałem w interncie w wyszukiwarce - oto owoc poszukiwań. choć pewnie nie jest to akurat to przedsiębiorstwo. jak kto znajdzie niech tu wklei ich stronę internetową - firmy victoria promotion oczywiście - zobaczmy ich ? http://www.studio-reklamowe.pl/index2.php
02.02.2006
12:27:30
agent
(02.02.2006 12:27:30)
Najważniejszymi kryteriami były: 1. STOPIEŃ POKREWIEŃSTWA WŁAŚCICIELA/PRACOWNIKA AGENCJI Z PRACOWNIKIEM PTK CENTERTEL. 2. WYSOKOŚC PROWIZJI WYPŁACANEJ PRACOWNIKOWI PTK CENTERTEL PRZEZ AGENCJĘ 3. WARTOŚCI DODANE ŚWIADCZONE NA RZECZ PRACOWNIKA PTK CENTERTEL (WCZASY, FUTRA DLA ŻONY, MAŁE PREZENCIKI ITP...) Z poważaniem, Agent
02.02.2006
12:20:12
mister
(02.02.2006 12:20:12)
taki tani wałek odwalić - victoria promotion ...................!? kto to w ogóle o tym czymś słyszał ? jak wygląda ich strona internetowa ? jakie to tuzy rynkowe (nazwiska) będą teraz prowadzić działania public relations ? ................................? .................................? Panowie centertelowcy - WSTYD !
02.02.2006
11:29:22
z agencji
(02.02.2006 11:29:22)
bylem tam, powazna firma wydaje sie, robi powazny przetarg, zaprasza ludzi, daje durny brief, marnuje ich czas, po to zeby zatrudnic no name z dumpingowa cena, a moze byscie panstwo jednak podali jakie agencje startowaly, czym sie roznily oferty, jakie byly kryteria oceny oprucz kiwania glowa przez pana Gruszke NIESMAK
02.02.2006
11:22:02
obserwatorka
(02.02.2006 11:22:02)
obciach i wstyd, ja znam agencje z Wachocka moze ona sie nada
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin