Viewell – nowe narzędzie dla osób zarządzających „głosem marki” w social mediach

dodano: 
24.05.2017
komentarzy: 
0

Grupa mediowa Valkea Media po 16 miesiącach prac rozwojowych stworzyła nowe narzędzie analityczne o nazwie Viewell. Ma ono wspierać analitykę internetową przez zastosowanie zaawansowanych modeli predykcyjnych wykorzystujących metody uczenia maszynowego.

„Narzędzie ma w prosty i przejrzysty sposób, szybko i dokładnie dostarczać kluczowych informacji i analiz dla marketera, który choć w minimalnym stopniu wspiera komunikację swojej marki danymi płynącymi z analityki internetowej” – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.

Działanie Viewell opiera się na trzech funkcjach. Pierwszą z nich stanowi moduł do przewidywania skuteczności przekazu marketingowego. Umożliwia on sprawdzenie, jeszcze przed publikacją, czy zaproponowana treść wpisu na Facebooku skutecznie zaangażuje grupę docelową.

Druga funkcja to moduł do odnajdywania influencerów/ambasadorów marki. Pozwala na wskazanie fanów, którzy wykazali największą aktywność w stosunku do postów badanego brandu. W ten sposób można także sprawdzić historię ich aktywności czy podjąć decyzję odnośnie do ewentualnej współpracy. Cechą tego modułu jest również funkcja typowania użytkowników, którzy przez swoją aktywność w największym stopniu angażują pozostałych uczestników dyskusji.

Trzeci moduł, na którym opiera się Viewell, to moduł raportowania wyników, który umożliwia dostęp m.in. do statystyk interakcji, zasięgu, społeczności, klikalności postów, ich efektywności w dni robocze i weekendy, doboru optymalnej liczby słów i ich rodzaju. Sytem rozróżnia przy tym wpisy, które zawierają różną treść np. link, zdjęcie czy wideo. Można zaproponować także własną kategoryzację postów, która będzie zrozumiała dla agencji i klienta.

(pk)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin