W blogu siła

dodano: 
18.07.2006
komentarzy: 
0

The New York Sun informuje, że firmy coraz częściej wykorzystują blogi w celach promocyjnych. „Przedsiębiorstwa muszą zmierzyć się z problemem pracowników piszących w swoich blogach na temat wewnętrznych spraw firmy. Również niezadowoleni konsumenci przekazują swe doświadczenia tysiącom potencjalnych klientów. Organizacje pozarządowe opisują sprawy zanieczyszczenia środowiska wywołanego przez produkty firmy” - wylicza Richard Edelman, prezes Edelman Public Relations. Firmy muszą nauczyć się odpowiednio reagować na takie publikacje.
Niektóre przedsiębiorstwa wykorzystują blogi jako narzędzie komunikacji z klientami. Edelman podaje przykłady kampanii „Real Beauty” firmy Dove, której pierwsza zapowiedź pojawiła się właśnie na blogu, oraz elektronicznych dzienników Microsoftu, w których podawano szczegóły na temat konsoli Xbox. Edelman wspomina także, że niegdyś, aby zapewnić klientom rozgłos medialny, kontaktował się z wpływowymi wydawcami i dziennikarzami. Obecnie informacje dostarcza także osobom piszącym blogi. „W ten sposób możemy przekazać konsumentom informacje zarówno metodą z góry na dół, jak i z dołu do góry” - podsumowuje.

Źródło:

The New York Sun, Public Relations Reaches Blogosphere, Diane Francis, 18.07.06
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin