W dobrej formie

dodano: 
07.01.2005
komentarzy: 
0

Branża PR w Szwajcarii wyraźnie się rozwija - czytamy na stronie Szwajcarskiego Towarzystwa Public Relations SPRG. Badanie „Farner Kommunikationsindex”, przeprowadzone wśród 500 największych szwajcarskich przedsiębiorstw, pokazuje, że 87 procent firm znacznie podwyższyło swoje budżety na PR, reklamę i marketing w 2005 roku, lub co najmniej zachowało poziom sprzed roku. Są to najlepsze wskaźniki, jakie w ciągu trzech lat osiągnął szwajcarski rynek. Jedno na trzy przedsiębiorstwa zapowiada dalsze zwiększanie budżetów PR. Liczba firm, które zamierzają dokonać cięć budżetowych w obszarze PR-u to jedynie 11 procent. Poprzez użycie nowych środków, rozszerzeniu ulegną dziedziny komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, jak również relacji inwestorskich i finansowych. Badanie, przy współpracy z Farner Consulting AG, wykonał instytut badawczy Isopublic.

Źródło:

www.sprg.ch
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin