W kwietniu najczęściej cytowany był Onet. Raport IMM

dodano: 
21.05.2019
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą i Super Express.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Najczęściej cytowanym tygodnikiem była „Polityka”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a trzecie - „Newsweek”.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

„Forbes” ponownie znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Perspektywy” oraz „Press”.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Telewizja

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz TVP Info.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Radio

RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły portale Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do Pulsu Biznesu, trzecie – do serwisu Bankier.pl.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu ponownie uplasowało się Radio Plus.

IMM najczęściej cytowane media kwiecień 2019

Autorka badania: Magdalena Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 33 982 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 kwietnia 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 34 589 razy (26 591 w portalach internetowych, 3 251 w prasie, 3 820 w telewizji i 928 w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. W styczniu 2018 roku badanie zostało rozszerzone o analizę cytowań w portalach internetowych.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację materiału i dołączonych do niego materiałów graficznych pod warunkiem umieszczenia w artykule aktywnego linku do źródła („Instytut Monitorowania Mediów”), które linkować będzie bezpośrednio do adresu www.imm.com.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin