W Multi Communications dużo zmian
W agencji Multi Communications w ostatnim czasie odeszło kilku pracowników, firma szykuje się do kolejnych zmian i, jak twierdzi prezes agencji Mariusz Pleban, nowych wyzwań.
Z agencją pożegnało się 6 PR-owców - 4 zostało zredukowanych, dwóch odeszło z innych przyczyn. Jak powiedział PRoto prezes Multi, redukcja była efektem przełożenia przez klientów agencji terminu realizacji nowych zleceń, przy których pracowali wspomniani PR-owcy - z wakacji 2009 na rok 2010. Jednocześnie Pleban zaznacza, że agencja nie narzeka na brak zleceń.
Mariusz Pleban zaprzecza także jakoby struktura zespołu PR Multi Communications została zredukowana do jednego zespołu. Działem PR-owskim firmy Multi Communications zarządza Dorota Bieniek-Kawka, jednak ma ona pod sobą 2 działy – korporacyjny i konsumencki, składające się łącznie z 5 zespołów.
Nowym wyzwaniem stojącym przed agencją, jest stworzenie działu szkoleń, za co odpowiada w firmie Katarzyna Maciejska. Projekt ten jest dopiero w fazie realizacji. Agencja chce oficjalnie rozpocząć działalność szkoleniową w pierwszym kwartale 2010 roku. Jak powiedział nam Pleban, szkolenia będą wykraczać poza sam PR, ale związane będą z szeroko pojętą komunikacją, w tym z wystąpieniami publicznymi. W realizacji nowej inicjatywy agencji pomóc mają środki unijne, o które Multi chce w przyszłości się postarać. (ał)