.

 

W świecie insightów. Spotkanie Cannes Lions Creative PR

dodano: 
26.09.2016
komentarzy: 
0

W drugim tygodniu października odbędą się spotkania z cyklu Cannes Lions Creative PR Meeting. Tegoroczna, szósta edycja będzie dotyczyć potrzeb konsumentów i tego, jak zbudować dla nich skuteczną kampanię marketingową.

Spotkaniom (10 października w Poznaniu i 11 października w Warszawie) będzie towarzyszyć projekcja najlepszych kampanii PR-owych i marketingowych nagrodzonych podczas Festiwalu Reklamy w Cannes.

Temat przewodni to Deep Insights, czyli sposób na wniknięcie w świat konsumenta i poznanie jego potrzeb.

W wydarzeniu wezmą udział między innymi: Dawid Wiener (Cognision) – strateg i badacz doradzający w zakresie użyteczności m.in. z WOŚP, Allegro, Raiffeisen Bank i Jacek Kowalski (Neuroidea) – badacz, współautor ECM (Exploring Consumers Mind).

Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Na wydarzenie można się zapisać za pośrednictwem strony.

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin