Waga wizerunku
dodano:
17.10.2005
komentarzy:
0
W Nowej Trybunie Opolskiej Lina Szejner komentuje trend na autokrację, o której nie można zapomnieć w żadnej życiowej sytuacji. Szczególnie ważna może okazać się rozmowa o pracę, podczas której trzeba zrobić dobre wrażenie nie tylko tym, co się mówi, ale i tym, jak się wygląda czy porusza. Na rozmowach kwalifikacyjnych trzeba patrzeć w oczy rozmówcy, nie robić zbędnych ruchów, mówić pewnie i z przekonaniem.
Takie umiejętności przydają się też w kampanii prezydenckiej. Wizerunek gra w niej główną rolę, a doradcy kandydatów mogą wiele zyskać, jeśli ich „uczniowi” się powiedzie. Autorka artykułu wątpi jednak w skuteczność porad specjalistów od mowy ciała i wizerunku, wierzy w kwalifikacje, nie w wyuczone metody.
Źródło:
Nowa Trybuna Opolska, Jak cię widzą, Lina Szejner, 15.10.05, s. 15