„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” Pasaży Tesco nagrodzony Oscarem Świata Biznesu

dodano: 
17.08.2017
komentarzy: 
0

Pasaże Tesco po raz drugi znalazły się w gronie zwycięzców konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2017. Kampania „Wakacyjny Festiwal Atrakcji” zdobyła brązową statuetkę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”.

„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” to cykl letnich eventów  zorganizowanych przed wybranymi Pasażami Tesco. Celem wydarzeń było zapewnienie mieszkańcom mniejszych miast ciekawej alternatywy do spędzania urlopu w mieście. Do współpracy zostały zaproszone gwiazdy, które poprowadziły warsztaty tematyczne – wśród nich znaleźli się: Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler, Paulina Krupińska, Agnieszka Kaczorowska, Monika Mrozowska. Uczestnicy spotkań mogli spędzić czas w rodzinnej strefie pełnej atrakcji.

„Jestem dumny, że po raz kolejny nasze działania zostały nagrodzone przez ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej i to w dodatku z całego świata” – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi. „Nagrody takie jak Stevie Awards motywują nas do dalszej pracy nad dopasowywaniem strategii do oczekiwań naszych klientów” – dodaje.

International Business Awards są nazywane Oscarami Świata Biznesu. W tym roku nagrody przyznano po raz czternasty. Udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji z całego świata – co roku zgłaszane są projekty z blisko 60 państw.

Nagrodzony projekt powstał we współpracy z agencją Garden of Words, która odpowiadała za przygotowanie oraz koordynację wydarzeń.

Tesco korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (red)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin