Wal-Mart zmienia wizerunek

dodano: 
06.09.2006
komentarzy: 
0

Sieć amerykańskich sklepów Wal-Mart zmienia wizerunek. W tym celu w firmie za relacje z rządem oraz corporate affairs będzie odpowiadał Leslie Dach, znany dotychczas z kampanii prezydenckiej Billa Clintona. W wywiadzie dla Los Angeles Times Dach zapowiedział, że poprzez działania marketingowe, a także kampanię PR zamierza stworzyć zupełnie nowy obraz sieci Wal-Mart, który nie będzie już niósł ze sobą dotychczasowych, niekorzystnych skojarzeń.
Amerykańska sieć sklepów była dotychczas ostro krytykowana ze względu na bardzo niskie wynagrodzenia, niesatysfakcjonujący system ubezpieczeń zdrowotnych, a także niezbyt dobrą atmosferę pracy. Przedstawiciele antywalmartowskiej organizacji WakeUpWalMart.com zwracają uwagę na to, że firma za pieniądze przeznaczone na poprawę wizerunku, mogłaby zlikwidować powody, dla których należy ten wizerunek poprawiać.

Źródło:

www.bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin