Walk Group wspiera społeczności lokalne

dodano: 
16.03.2011
komentarzy: 
0

Grupa marketingowa Walk Group została partnerem tegorocznej edycji TEDxWarsaw - interdyscyplinarnych spotkań społeczności lokalnych organizowanych pod marką TED. W ramach współpracy agencje należące do Walk Group odpowiadają za działania komunikacyjne.

Działania PR prowadzi agencja Walk&Talk. Do jej zadań należy: przygotowywanie informacji prasowych, obsługa biura prasowego i media relations.  Kreacją oraz produkcją materiałów reklamowych zajmuje się agencja Walk The Line. Projektem pokierują Przemysław Staniszewski (Walk&Talk) i Paweł Miklaszewski (Walk The Line). Umowa ma charakter wsparcia partnerskiego przy tegorocznej edycji wydarzenia. Partnerem wydarzenia jest również StreamOnline i EM LAB.

Spotkania TEDx odbywają się na całym świecie - w Dubaju, Londynie, Amsterdamie, Tokio czy Warszawie. Sponsorami TEDxWarsaw 2011 są Play i Nokia. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin