Walk PR z belgijskim piwem Carlsberga

dodano: 
06.05.2013
komentarzy: 
1

Agencje z Grupy Walk będą odpowiedzialne za promocję nowej marki piwa Grimbergen, wprowadzanej przez Carlsberg Polska.

Działania promujące piwo Grimbergen, pozycjonowane w swoim segmencie jako marka superpremium, będą prowadzone w miejscu sprzedaży, internecie oraz mediach społecznościowych. Przygotowano także Bractwo Feniksa – platformę dla konsumentów, dzięki której będą otrzymywać dodatkowe korzyści w lokalach partnerskich. Agencje z grupy Walk będą odpowiedzialne za działania PR, social media oraz adaptację materiałów BTL związanych z wprowadzeniem marki na polski rynek. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
11.05.2013
13:51:28
warka
(11.05.2013 13:51:28)
Tylko coś nic nie ma w mediach na ten temat... A dlaczego nie ma polskiej strony internetowej tego piwa????
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin