WALK wzmacnia kompetencje strategiczne i rozbudowuje zespół

dodano: 
11.08.2016
komentarzy: 
0

Agencja wyodrębniła w ramach swoich struktur WALK PR i WALK Social Media nową strukturę strategiczno-kreatywną. Jej pracownicy będą odpowiedzialni za planowanie strategii dla obecnych i potencjalnych klientów WALK Social Media i WALK PR.

W szeregi zespołu nowej struktury jako pierwsza dołączyła Patrycja Otachel jako Creative Consultant. Jej zadaniem jest planowanie strategii dla obecnych i potencjalnych klientów obu działów WALK: PR i Social Media. Specjalizuje się w brandingu oraz projektowaniu produktu, a doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach: Monday PR, Ogilvy, Czteryczwarte Brand Design i touchideas, realizowała także własne projekty.

Z kolei do zespołu WALK PR dołączyła Anna Falkowska jako Senior Account Executive. Będzie odpowiadać za obsługę projektów produktowych i lifestyle’owych. Doświadczenie zdobywała w agencjach Alert Media Communications oraz Lighthouse Consultants. Realizowała tam działania związane z CSR-em oraz komunikacją korporacyjną i produktową dla klientów z branży FMCG i bankowej.


 

(mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin