Walka o Złote Formaty rozpoczęta

dodano: 
21.06.2011
komentarzy: 
0

157 projektów promocyjnych zgłoszonych przez 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski – tyle prac weźmie udział w V edycji konkursu Złote Formaty. Już w lipcu poznamy listę nominowanych, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów.

Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze. Łączna wartość kampanii to 100 tys. PLN brutto w każdej z pięciu kategorii konkursowych. Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

Uczestnicy konkursu ubiegają się o tytuł Złotego Formatu w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z nagród specjalnych przyznawanych przez patronów i partnerów Festiwalu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

W tegorocznej edycji zgłoszono do konkursu 157 projektów z 67 samorządów, w tym aż 12 do najtrudniejszej kategorii – Grand Prix Festiwalu. Ponadto 27 projektów napłynęło do kategorii kampania reklamowa, a 22 do kategorii kampania PR/PR on-line. Dużą popularnością cieszyły się kategorie: wydawnictwo promocyjne oraz event – do obu zgłoszono po 48 projektów.

Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordową liczbę, 44 projekty, zgłosiło województwo warmińsko-mazurskie. Na drugim miejscu znalazł się lider poprzednich edycji konkursu, województwo śląskie, które zgłosiło 24 projekty.

Projekty oceni jury składające się z ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postaci życia publicznego. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad jury, pełni Ernst & Young.

PRoto.pl objęło konkurs swoim patronatem.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin