Warszawska Grupa Doradców PR prezentuje nieszablonowy ranking wyborczy
Spośród zgłoszonych narzędzi kampanii wyborczej, jury wybrało 10 najlepszych. Warszawska Grupa Doradców PR zaprezentowała ranking nieszablonowych narzędzi marketingu politycznego:
1. Spot Bartosza Gutka - kandydata na burmistrza Modliborzyc
2. Personalna mapa kandydatów na radnych - Komitet Wyborczy Wyborców Mariusza Andrukiewicza, Cieszyn
3. Nieszablonowe billboardy Pana Tomasza Treli - kandydata na prezydenta Łodzi
4. Inauguracja kampanii wyborczej - KWW Pszczyńskie Porozumienie Samorządowe
5. Żołędziowa kawa od Pani Heleny Rudzis-Gruchały - kandydatki na wójta Dygowa
6. Spot wyborczy Pana Mirosława Siurnika - kandydata na burmistrza Białobrzegów
7. Strona internetowa Agnieszki Korajczyk-Szyperskiej - kandydatki na burmistrza Gostynina
8. Profil na FB: Artur Kustosz - kandydat do Pady Powiatu Miechowskiego
9. Spot wyborczy Tomasza Ciszewicza - Kandydata na Burmistrza Słubic
10. Kampania Aleksandra Miszalskiego - kandydata do Rady Miasta Krakowa