.

 

Wartościowe marki banków

dodano: 
29.01.2010
komentarzy: 
0

W specjalnym dodatku do Gazety Finansowej możemy znaleźć wypowiedzi PR-owców i ludzi mediów na temat marek instytucji finansowych. Wszystkie osoby wypowiadające się dla Gazety Finansowej zaznaczają, że w przypadku instytucji finansowych wizerunek i zaufanie klientów jest sprawą kluczową. Jak zaznacza Maciej Fischer, prezes agencji Fischer&Zubek PR Partners, obecnie banki muszą zmierzyć się z kryzysem zaufania, a „budowana przez lata pozycja instytucji zaufania publicznego, symbolizowana przez szacowne marki rozpoznawalne przez setki milionów ludzi na świecie, rozwiała się jak dymek z grilla”.

Na rolę zarządzania kryzysowego w budowaniu zaufania do marki zwraca uwagę w swojej wypowiedzi Eliza Misiecka, dyrektor generalna Genesis PR. „Niewłaściwa lub spóźniona reakcja sprawi, że wiarygodność instytucji – budowana przez wiele lat – może zostać mocno nadszarpnięta”, zaznacza Misiecka. Na rolę zarządzania kryzysowego wskazuje także Jacek Jakubczyk, dyrektor zarządzający w ITBC Communication, który zauważa, że w przypadku zaistnienia kryzysu „trzeba stawić czoło ewentualnym problemom i otwarcie, jasno komunikować się z otoczeniem.

Prezes FIRST PR Piotr Czarnowski wskazuje natomiast na rozbieżności pomiędzy deklaracjami firm, a rzeczywistymi działaniami - „najpierw firma, która chce być lepiej postrzegana, musi się naprawdę zmienić na lepszą, a dopiero później to komunikować, a nie odwrotnie”.

W dodatku Gazety Finansowej kwestie marek instytucji finansowych komentuje także redaktor naczelna PRoto Kinga Kubiak oraz Paweł Tomczuk z Ciszewski Financial Communications. (ks)

Źródło:

Gazeta Finansowa dodatek II, Marka to kapitał firmy, Eliza Misiecka, Kryzys zaufania?, Maciej Fischer, Marki zaufania publicznego, Jacek Jakubczyk, Przede wszystkim dobra komunikacja, Piotr Czarnowski, Szeroki wachlarz narzędzi, Paweł Tomczuk, Kryzys nie dotknął najlepszych, Kinga Kubiak, 29.01.2010, s. 4-10.  
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin