Wella: 5 marek w rękach jednej agencji

dodano: 
27.08.2013
komentarzy: 
0

Przetarg na obsługę PR-ową 5 marek należących do Wella – Wella Professionals, System Professional, Nioxin, Londa i Sebastian Professional – wygrała agencja Brand Support.

Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań PR-owych oraz e-PR-owych. Zakres współpracy obejmuje m.in.: opracowanie i wprowadzenie strategii budowania wizerunku poszczególnych marek, PR produktowy, wsparcie działań eventowych i sponsoringowych oraz działania w blogosferze. Działania te Brand Support przeprowadzi zarówno w sektorze B2B, jak i B2C.

Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia. Przetarg zorganizowała firma Orbico, dystrybutor marek z portfolio domu Wella.

Za projekt odpowiada Anna Bober, PR manager. W przetargu brały udział 3 agencje. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin